بچه های دهمی

آموزش و افزایش اطلاعات عمومی

بچه های دهمی

آموزش و افزایش اطلاعات عمومی

اصطلاحات انگلیسی

Schule0142چند اصطلاحات انگلیسی 

ادامه مطلب ...

شهادت امام محمد تقی، جواد الائمه (ع) تسلیت باد

شهادت امام محمد تقی، جواد الائمه (ع) تسلیت باد

ادامه مطلب ...

من خادم درگاه تو هستم آقا

شاهچراغ

من خادم درگاه تو هستم آقا 


 من خادم درگاه تو هستم آقا                        تب دار و گرفتار شکستم آقا 

چون خارو خسی اسیر گرداب گناه       ای کاش دهی دست به دستم آقا

آقا زشمیم مرقدت سرمستم             من ریزه خور و حقیر خوانت هستم

پا بوس تو اینجا به امید آمده ام                  آقا چه شود اگر بگیری دستم 

ادامه مطلب ...

مهربان چون مادر

          ای آینه ی تقوی وی شاخه گل طوبی
        هستی ز تو شد زیبا یا حضرت معصومه
       از جود و سخای تو از لطف و عطای تو
     قم گشته بسی احیا یا حضرت معصومه 

  ادامه مطلب ...

یا حضرت معصومه پاکیزه گوهر

sms veladate hazrate masome اس ام اس ولادت حضرت معصومه(س)

                        .یا  حضرت معصومه       پاکیزه گوهر

                 دخت رضا دخت رضا   دختر موسی بن الجعفر

بی بی معصومه جان بی بی معصومه (2)  ادامه مطلب ...

(مختصر)از ولادت امام و نامگذاری تا شهادت حضرت صادق علیه السلام .

 اس ام اس مناسبتی(شهادت امام جعفر صادق)

 الا ای لاله ی خوشبو، عزیز آل پیغمبر

که بهر دین و قرآنت چنین گردیده ای پرپر
شده زین غم، گل خاتم، مدینه غرق در ماتم
دوصد لعنت به آنکس باد که مسمومت نمود از زهر
ادامه مطلب ...

روزعید سعید فطر چگونه روزی است؟

 عید فطر ضیافتی است برای پایان این میهمانی

عید فطر پاداش افطارهای خالصانه و بجاست

عیدفطر قبولی انفاقهای به قصد قربت است

عید فطر پایان نامه دوره ایثار و گذشت است  ادامه مطلب ...